Ardeiul iute ajuta la pierderea in greutate?

Ardeii iuți sunt buni pentru multe lucruri, cum ar fi condimentarea alimentelor și curățarea sinusurilor. Dar se pare că substanța chimică picantă din chili, numită capsaicină, poate avea efecte mai mari asupra corpului decât ne-am gândit, mai ales când vine vorba de cât de mult mâncăm.

Un nou studiu arata ca aceiasi receptori din organism care raspund la capsaicină (care produc acea senzatie de ardere binecunoscuta) sunt, de asemenea, partial responsabili pentru a spune creierului cand ati mancat destul. Când mâncăm, stomacurile noastre se întind și acționează nervii care spun că suntem satui, spune Amanda Page, profesor asociat la Universitatea din Adelaide, Australia și autor principal al studiului, într-un e-mail.

Studiul a constatat că activarea acestor nervi este cel puțin parțial reglementată de receptorii capsaicinei noastre. O implicație este că consumul de capsaicină ar putea activa acești receptori și ar putea determina oamenii să se simtă sătui, reducând astfel aportul alimentar și ajutând la scăderea în greutate.

Întrucât studiul a fost efectuat numai la șoareci, nimeni nu poate spune cu certitudine dacă rezultatele sunt valabile pentru om. Dar Jason Kim, profesor la Universitatea din Massachusetts Medical School, care a efectuat cercetări similare, afirmă că unele studii din trecut au arătat că capsaicina poate provoca de fapt oamenilor să mănânce mai puțină mâncare.

Studiul nou a constatat, de asemenea, că dietele bogate în grăsimi au întrerupt receptorii capsaicinei la șoareci, făcându-i mai puțin sensibili la întinderea în stomac și predispuși la a mânca mai mult. Daca acelasi lucru este valabil si pentru oameni, atunci dietele bogate in grasimi ar putea determina oamenii sa manance prea mult si au probleme cu pierderea in greutate, spune Page. Iar consumul de mai multă capsaicină nu va ajuta la reducerea aportului alimentar la persoanele ale căror receptori au fost deja afectați.

Cum să te epilezi acasă simplu și fără durere

Epilarea. Nu este atât de grea și cu puțină practică veți deveni profesioniste. Picioarele sau axilele – îndepărtarea părului la domiciliu este acum o floare la ureche, într-adevăr.

Ceara este, fara indoiala, cel mai bun mod pentru o epilare netedă și pentru o lunga perioada de timp. Dar făcând aceste vizite la salon poate fi destul de incomod, ca să nu mai vorbim, costisitor. Te-ai gândit să te epilezi acasă? Este destul de simplu, într-adevăr. Dar, înainte de a începe, există câteva lucruri pe care trebuie să le aveți în vedere.

Strângeți toate materialele: ceară, pudră de talc, loțiune de corp. Alegeți cu atenție ceara. Pentru pielea sensibilă, selectați una care a fost testată clinic. Dacă nu sunteți sigure, un produs pe bază de aloe este întotdeauna a alegere bună.

Exfolierea ușoară ajută la înmuierea părului și deschide foliculii de păr, făcând un proces mai ușor și mai puțin dureros. Exfolierea previne, de asemenea, creșterea părului înrădăcinat.

Pentru ca ceara sa se agate in mod corespunzator de par, nu trebuie sa fie nici scurt, nici prea lung. Asigurați-vă că părul dvs. nu este mai mic de 1/4 inch și nu mai mult de 3/4 inch lungime.

Ceara va durea putin. Reduceți durerea cu ajutorul unui analgezic cu o jumătate de oră înainte de epilare sau aplicați o cremă dureroasă în zona pe care o curățați. Și da, asigurați-vă că nu vă epilați în timpul menstruației sau cu 1-2 zile înainte. Ești mai sensibilă la durere.

Îndepărtați orice reziduu de ceară cu apă rece după epilare (apa fierbinte va rani!), și acum hidratează.

Cum să faci ca bronzul să dureze mai mult?

Te-ai întrebat vreodată cum unele fete tind să-și păstreze culoarea bronzului o bună perioadă? Ei bine, am de gând să vă arăt exact cum să faceți ca bronzul să dureze mai mult. Lucrul grozav la aceste tehnici este că ele sunt atât de simple de aplicat și s-au dovedit a fi eficiente pentru fiecare fată.

Regula nr. 1: Exfoliați!

Indiferent de cum veți obține bronzul, exfolierea în prealabil este o necesitate! Astfel, este important să eliminați celulele moarte mai vechi care se exfoliază mai repede, luând cu ele culoarea pe care tocmai ați adăugat-o pe piele.

Regula nr. 2: Hidratare!

Două lucruri de spus aici:

Îngrijire ÎNAINTE de a vă bronza.
Hidratant după ce apare bronzul.

Aloe vera pentru după soare cu 24 de ore înainte de bronzare și imediat după exfoliere folosind procesul din regula nr. 1 va face un lucru – întăriți pielea.

Procedând astfel, asigurați-vă că pielea este în stare perfectă înainte de a începe să aplicați culoarea. Acest lucru înseamnă că va mult mai mult și în același timp culoarea va arăta mult mai uniform.

Asigurați-vă că nu aplicați niciun produs în timpul celor 24 de ore între hidratare și bronzare!

 

Cum să-ți vopsești părul acasă natural

Au dispărut zilele în care colorarea părului artificial a fost folosită în primul rând de generația mai în vârstă pentru a combate creșterea inevitabilă a părului alb. În zilele noastre, vopsirea părului este o metodă populară printre fetele și femeile tinere.

Este în primul rând o procedură cosmetică făcută pentru a acoperi părul alb, pentru a restaura culoarea după o decolorare a părului, sau pentru a experimenta o culoare diferită a părului.

Colorarea părului nu este doar un serviciu care trebuie achiziționat la salon. Oamenii au devenit adepți în a face acest lucru acasă.

Henna

Egiptul antic, Asia de Sud, Europa, Arabia și Africa – culturile din întreaga lume au folosit henna ca agent natural de colorare a părului de mii de ani. Este unul dintre cei mai puternici agenți naturali de colorare din lume. În funcție de culoarea reală a părului și de calitatea hennei folosite, culoarea rezultată după o aplicație de henna poate fi portocalie, roșie sau întunecată.

Pe lângă proprietățile de colorare, henna este, de asemenea, un balsam incredibil și face părul ușor de manevrat. De asemenea, conferă părului rezistență și vitalitate și împiedică ruperea.

În plus, henna ajută la inhibarea supra-producției de ulei din scalpul care face părul gras și limpede și își menține flotabilitatea.

Suc de lămâie

Frunza de henna sub formă de pudră conține moleculele de colorant care, atunci când sunt eliberate, pătrund în scalp și păr și le colorează. Totuși, aceste particule de frunze pulverulente sunt acoperite cu celuloză, care trebuie să fie descompusă pentru a elibera moleculele de colorant.

În timp ce alte produse pot descompune celuloza, numai un produs acid, cum ar fi sucul de lămâie, îi va permite să rămână ferm pe scalp și păr, și vă va colora mai eficient părul.

Lapte de nucă de cocos

Pe termen lung, utilizatorii de coloranți de henna nu se pot opri în legătură cu beneficiile incredibile ale adăugării laptelui de nucă de cocos la pasta de henna.

Pentru inceput, contracareaza efectul extrem de uscat pe care sucul de lamaie il poate avea asupra scalpului, in special pentru cei care sufera deja de scalp uscat. În plus, combate efectele de uscare ale hennei.

În afară de proprietățile sale incredibil de hidratante, ajută la eliberarea mai rapidă a colorantului și vă hrănește și întărește părul pentru o măsură suplimentară.

 

 

Unde găsești sex discret

Dating-ul este un aspect important al vieții unei persoane și, prin urmare, o activitate umană foarte populară. Nu e de mirare că dating-ul online a devenit atât de popular încât este una dintre cele mai frecvent căutate informații de pe Net.

În ziua de astăzi, puteți întâlni parteneri din apropiere și din întreaga lume, care doresc să se conecteze pentru sex discret. Explorați fanteziile sau dezvoltați o relație de durată. Sunteți pregătiți pentru o nouă aventură? Întâlnirea cu persoane singure este mai ușoară ca oricând.

Dating-ul online este un mod ideal de a întâlni persoane singure și este de departe cel mai simplu mod de a găsi sex discret. Dating online nu garantează rezultate, dar vă oferă cele mai multe opțiuni.

Serviciile de dating online sunt acum disponibile și tot ce trebuie să faceți este să creați un profil. Aici, puteți găsi femei în căutarea unor relații discrete și sex. Există șanse mari să întâlniți pe cineva care caută același lucru ca și dvs., sex discret. Mulți dintre utilizatori au fotografii explicite sexual afișate pe profilurile lor.

Indiferent dacă doriți ca relația să fie pe termen lung sau limitată la întâlnirile sexuale ocazionale, alegerea este a dvs. Pentru întâlniri de sex discret, există site-uri de dating specifice pentru întâlniri casual.

Sfaturi de meditație pentru începători. Cum ne ajută meditația să facem față stresului?

Meditația este un instrument minunat care mărește sentimentele de liniște, mulțumire și conectare. La un nivel mai profund, meditația este o ușă în necunoscut și vă ajută să rezolvați misterul despre cine sunteți cu adevărat.

Meditația obișnuită vă poate ajuta fizic și psihic.

Poate reduce tensiunea fizică, lupta împotriva stresului, reduce anxietatea, reduce tensiunea arterială, întărește sistemul imunitar, mărește nivelul de energie, vă ajută să vă controlați furia, să vă încurajați încrederea și să vă ajutați să dormiți mai bine, .

În plus, ajută la eliminarea gândurilor negative care vă pot împiedica să vă simțiți fericiți și să vă bucurați de viața voastră.

Ea funcționează ca o prescripție naturală pentru persoanele care doresc să aibă control asupra gândurilor lor. Acest instrument puternic este gratuit și poate fi practicat de oricine, de oriunde.

Va dura ceva timp pentru a stăpâni arta meditației, dar o dată ce o vei face, vei observa cât de calm este corpul și mintea ta și cât de relaxat te simți.

Meditația nu este ușoară, dar deloc imposibilă. Un pas la un moment dat te poate ajuta să stăpânești această artă veche.

Alegeți locul și ora potrivite

Mai ales când sunteți începător, este important să alegeți locul potrivit pentru meditație. Aveți nevoie de un loc confortabil și fără distragere a atenției.

De exemplu, dacă doriți să începeți să practicați meditația în interior, alegeți o cameră răcoroasă și bine ventilată. Singeți lumina, opriți televizorul și radioul, închideți ferestrele pentru a bloca sunetele de pe stradă și închideți ușa pentru intimitate.

Puteți pune o lumânare parfumată, un buchet de flori sau o tămâie în cameră, pentru a vă îmbunătăți experiența calmantă.

La fel ca și locul, trebuie să alegeți un moment când vă simțiți confortabil. La început, meditați când vă simțiți deja cel mai relaxat, ca primul lucru dimineață sau târziu seara.

Mențineți poziția corectă

Postura este importantă pentru meditație deoarece poziția corectă vă ajută să stați confortabil. Poziția corectă vă va permite, de asemenea, să vă concentrați și să rămâneți atent și conștient.

Pe de altă parte, o postură incorectă vă poate face mai probabil să dărâmați și chiar să conduceți la o obstrucție a respirației.

Când meditați, stați cu picioarele încrucișate și mențineți coloana dreaptă, cu corpul dumneavoastră, de asemenea, într-o stare relaxată. Această poziție verticală vă ajută să vă concentrați asupra respirației în timp ce inhalați și expirați într-o manieră lentă și profundă.

Capul trebuie să fie îndreptat direct, cu fața, maxilarul și ochii relaxați. Ține-ți mâinile pe o pernă, astfel încât brațele tale să fie relaxate.

Nu este deloc recomandabil să meditați în timp ce stați întinși.

Îndepărtați distragerile potențiale

Ca începător, puteți observa o mulțime de distragere a atenției în timp ce meditați.

Sunetul apei care se scurge dintr-un robinet, sunetul aparatului de aer condiționat sau a ventilatorului, un lătrat de câine sau sunetul unui vehicul în mișcare afară – acestea sunt doar câteva exemple ale numeroaselor lucruri care vă pot distrage atenția.

Deși nu este posibil să scăpați de toate tipurile de distragere a atenției, puteți prelua controlul asupra multor lucruri. Încercați să eliminați astfel de distragere înainte să vă așezați să meditați.

De exemplu, puteți lua o gustare ușoară dacă vă simțiți foame, beți apă dacă sunteți însetat, utilizați toaleta dacă aveți nevoie.

Când vine vorba de meditație, asigurați-vă că vă dedicați un timp pentru aceasta atunci când știți că nu veți fi deranjați. Nu veți putea să vă concentrați dacă mintea se gândește continuu la altceva.

Urmați acest exercițiu de respirație profundă

Când meditați, concentrați-vă pe ceva pozitiv, ca și respirația.

De îndată ce începeți să vă concentrați asupra inhalării și expirației, gândurile despre lumea exterioară se desprind de la sine. Este una dintre cele mai ușoare căi de a evita să vă îngrijorați de lucruri care pot provoca stres și vă pot distrage mintea.

Respirația profundă încetinește ritmul cardiac, vă ajută să vă relaxați și împiedică gândurile aleatorii să vă pătrundă în starea de spirit prezentă.

Stați drept într-o poziție confortabilă.
Începeți să numărați respirațiile pe măsură ce inhalați și expirați într-o manieră lentă și profundă. Asigurați-vă că burta se extinde în timp ce respirați și contractați pe măsură ce respirați.
Păstrați respirația cât mai naturală posibil și în curând sunetul respirației dvs. vă va transporta mintea într-o lume cu totul diferită.