antrebanbe

Ce sa mananci inainte si dupa antrenament? Cele mai bune alimente

Pentru ca organismul sa aduca cele mai bune rezultate, trebuie sa-i furnizati nutrientii corecti. Ceea ce mâncați înainte și după antrenament este foarte important pentru a obține maximul din sesiunea de antrenament și atingerea obiectivelor. Dacă nu hraniti corpul dumneavoastră în mod corespunzător înainte de antrenament, vă va lipsi cu siguranță rezistența.

Așadar, astăzi am dori să vă familiarizăm cu unele dintre cele mai bune alimente de mâncat înainte de un antrenament, astfel încât să vă puteți alimenta corpul cu carbohidrații și proteinele potrivite pentru a oferi un flux de energie. Mai întâi aflați care sunt acestea și asigurați-vă că le adăugați la lista de alimente sănătoase înainte de antrenament.

Banane
Bananele sunt bogate în carbohidrați și potasiu care vă vor furniza combustibilul potrivit pentru antrenament. O banană de dimensiuni medii are 400 miligrame de potasiu și mai mulți carbohidrați (29 grame) ca două felii de pâine integrală de grâu. Ele sunt, de asemenea, încărcate cu vitamina B6, care este benefica pentru imunitatea dumneavoastră.

Ovăz
Ovăzul este încărcat cu fibre, ceea ce facilitează eliberarea constantă a carbohidraților în sânge și, prin urmare, o aprovizionare constantă a energiei în timpul antrenamentelor. De asemenea, este foarte bun pentru scăderea colesterolului.

Fructe
Dacă doriți să beți ceva delicios înainte de un antrenament, vă sfătuim să mergeți pe niște fructe uscate. Sunt bogate în proteine, pot fi ușor digerate și sunt încărcate cu carbohidrați simpli și complexi.

Albușuri de ou
Dacă doriți să mâncați niște ouă înainte de un antrenament, vă sfătuim să eliminați gălbenusurile, deoarece acestea vă pot face să vă simțiți umflați. Albusurile vă vor face să vă simțiți satui, așa că încercați să mănâncați înainte de antrenament.

Fructe uscate
Dacă sunteți în mișcare și trebuie să mâncați ceva real, luați câteva fructe uscate, ca de exemplu, caise uscate, fructe de pădure, ananas, prune etc. Sunt încărcate cu carbohidrați și vă vor furniza energie instantaneu.

Orez brun
Carbohidrații complexi din orezul brun contribuie la susținerea producției de energie, deci vă sfătuim să mâncați orez brun cu câteva legume, dacă lucrați după prânz.

Piept de pui
Sau puteți mânca și orez brun cu piept de pui. Puiul va oferi proteine ​​pentru reparațiile musculare după antrenament.

Iaurt grecesc
Iaurtul grecesc este bogat în proteine, aproape dublu față de un iaurt normal, dar conține aproximativ jumătate de zahăr brut decât iaurtul obișnuit. Dacă nu sunteți intolerant la lactoză, iaurtul grecesc trebuie să asigure un impuls energetic ușor.

Leave a Reply