meditatia

Sfaturi de meditație pentru începători. Cum ne ajută meditația să facem față stresului?

Meditația este un instrument minunat care mărește sentimentele de liniște, mulțumire și conectare. La un nivel mai profund, meditația este o ușă în necunoscut și vă ajută să rezolvați misterul despre cine sunteți cu adevărat.

Meditația obișnuită vă poate ajuta fizic și psihic.

Poate reduce tensiunea fizică, lupta împotriva stresului, reduce anxietatea, reduce tensiunea arterială, întărește sistemul imunitar, mărește nivelul de energie, vă ajută să vă controlați furia, să vă încurajați încrederea și să vă ajutați să dormiți mai bine, .

În plus, ajută la eliminarea gândurilor negative care vă pot împiedica să vă simțiți fericiți și să vă bucurați de viața voastră.

Ea funcționează ca o prescripție naturală pentru persoanele care doresc să aibă control asupra gândurilor lor. Acest instrument puternic este gratuit și poate fi practicat de oricine, de oriunde.

Va dura ceva timp pentru a stăpâni arta meditației, dar o dată ce o vei face, vei observa cât de calm este corpul și mintea ta și cât de relaxat te simți.

Meditația nu este ușoară, dar deloc imposibilă. Un pas la un moment dat te poate ajuta să stăpânești această artă veche.

Alegeți locul și ora potrivite

Mai ales când sunteți începător, este important să alegeți locul potrivit pentru meditație. Aveți nevoie de un loc confortabil și fără distragere a atenției.

De exemplu, dacă doriți să începeți să practicați meditația în interior, alegeți o cameră răcoroasă și bine ventilată. Singeți lumina, opriți televizorul și radioul, închideți ferestrele pentru a bloca sunetele de pe stradă și închideți ușa pentru intimitate.

Puteți pune o lumânare parfumată, un buchet de flori sau o tămâie în cameră, pentru a vă îmbunătăți experiența calmantă.

La fel ca și locul, trebuie să alegeți un moment când vă simțiți confortabil. La început, meditați când vă simțiți deja cel mai relaxat, ca primul lucru dimineață sau târziu seara.

Mențineți poziția corectă

Postura este importantă pentru meditație deoarece poziția corectă vă ajută să stați confortabil. Poziția corectă vă va permite, de asemenea, să vă concentrați și să rămâneți atent și conștient.

Pe de altă parte, o postură incorectă vă poate face mai probabil să dărâmați și chiar să conduceți la o obstrucție a respirației.

Când meditați, stați cu picioarele încrucișate și mențineți coloana dreaptă, cu corpul dumneavoastră, de asemenea, într-o stare relaxată. Această poziție verticală vă ajută să vă concentrați asupra respirației în timp ce inhalați și expirați într-o manieră lentă și profundă.

Capul trebuie să fie îndreptat direct, cu fața, maxilarul și ochii relaxați. Ține-ți mâinile pe o pernă, astfel încât brațele tale să fie relaxate.

Nu este deloc recomandabil să meditați în timp ce stați întinși.

Îndepărtați distragerile potențiale

Ca începător, puteți observa o mulțime de distragere a atenției în timp ce meditați.

Sunetul apei care se scurge dintr-un robinet, sunetul aparatului de aer condiționat sau a ventilatorului, un lătrat de câine sau sunetul unui vehicul în mișcare afară – acestea sunt doar câteva exemple ale numeroaselor lucruri care vă pot distrage atenția.

Deși nu este posibil să scăpați de toate tipurile de distragere a atenției, puteți prelua controlul asupra multor lucruri. Încercați să eliminați astfel de distragere înainte să vă așezați să meditați.

De exemplu, puteți lua o gustare ușoară dacă vă simțiți foame, beți apă dacă sunteți însetat, utilizați toaleta dacă aveți nevoie.

Când vine vorba de meditație, asigurați-vă că vă dedicați un timp pentru aceasta atunci când știți că nu veți fi deranjați. Nu veți putea să vă concentrați dacă mintea se gândește continuu la altceva.

Urmați acest exercițiu de respirație profundă

Când meditați, concentrați-vă pe ceva pozitiv, ca și respirația.

De îndată ce începeți să vă concentrați asupra inhalării și expirației, gândurile despre lumea exterioară se desprind de la sine. Este una dintre cele mai ușoare căi de a evita să vă îngrijorați de lucruri care pot provoca stres și vă pot distrage mintea.

Respirația profundă încetinește ritmul cardiac, vă ajută să vă relaxați și împiedică gândurile aleatorii să vă pătrundă în starea de spirit prezentă.

Stați drept într-o poziție confortabilă.
Începeți să numărați respirațiile pe măsură ce inhalați și expirați într-o manieră lentă și profundă. Asigurați-vă că burta se extinde în timp ce respirați și contractați pe măsură ce respirați.
Păstrați respirația cât mai naturală posibil și în curând sunetul respirației dvs. vă va transporta mintea într-o lume cu totul diferită.

Leave a Reply